5 meniuri sanatoase pentru birou!

meniuri pentru birou

Pentru foarte multi dintre noi meniul de la serviciu poate fi un adevarat calmar, fie din cauza faptului ca se comanda din acelasi loc de fiecare data, fie pentru ca te-ai saturat de “cantina” de jos, fie pentru ca nu iti place sa mananci mancarea rece, atunci cand o iei de acasa. Insa, pentru cele care isi doresc sa isi pastreze silueta si sa aibe energie pentru toata ziua, le recomandam 5 meniuri sanatoase, diferite, perfecte pentru orice zi la birou.

Meniu 1. Daca iti plac legumele poti oricand incerca o salata minunata. Ai nevoie de : rosii chery, rucola, masline, castraveti, ardei gras, branza slaba de vaci, 100 g piept de pui (la gratar sau sote), susan, o lingura de ulei de masline, sare, piper, oregano si busuioc. Prepara aceasta salata dimineata, si tine-o la frigider la serviciu (daca ai unde). La sfarsit poti servi un fruct sau cativa biscuiti, pentru a-ti potoli pofta de dulce.

Meniu 2. Un alt meniu sanatos pe care il poti prepara de acasa este pieptul de pui la gratar cu sos camembert si garnitura de broccoli. Suna delicious, nu? Frige pieptul de pui pe gratar, fierbe cateva minute broccoli, iar sosul fa-l dupa cum urmeaza: pui putina smantana de gatit intr-un ibric, adaugi cateva cuburi de branza camembert si amesteci pana cand branza s-a topit. Adaugi sare si piper si gata sosul! De preferat sosul il pui separat de celelalte ingrediente, deoarece daca broccoli stau prea mult in sos capata un gust ciudat. La birou pui preparatul la microunde pentru 2 minute si ai un pranz delicios!

Meniu 3. O salata de fructe este mereu binevenita, mai ales in timpul verii, cand ai de unde-ti alege fructele. Pune in caserola o banana, un kiwi, o portocala, un mango, cativa struguri, sau orice alt fruct preferat si fa-ti o salata minunata.

Meniu 4. Pestele este o alternativa buna atunci cand esti la birou. Daca tot faceti comanda zilnic de la restaurantul preferat, in loc de traditionala ceafa de porc si cartofi prajiti, alege un somon la gratar cu legume. Somonul este foarte bogat in acizi grasi omega 3, esentiali pentru organism.

Meniu 5.  Carnea de curcan este o alta decizie buna in ceea ce priveste masa de pranz. Gateste curcanul cu maxim 2 linguri de ulei de masline si asorteaza-l cu legume verzi. Pentru gustarea de dupa-amiaza poti opta pentru un pumn de migdale, care sunt foarte satioase si sanatoase.

Ultimele comentarii
  1. Dobrita Nitulescu
    Răspunde -

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


5 × = douazeci cinci

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>