Exercitii fizice pentru aripioare!

exercitii fizice aripioare

Un corp armonios si tonifiat necesita multa atentie din partea noastra, insa chiar si 30 de minute de exercitii zilnice pot face diferenta. Si pentru ca stim cat de greu este sa scapi de aripioare, iti oferim cateva exercitii numai bune pentru aceasta parte a corpului. Hai sa scapam de aripioare impreuna, cu doar cateva minute pe zi!

Exercitiul 1. Stai pe o parte, cu picioarele perfect intinse, sprijinindu-te intr-o mana, iar cealalta ridicata spre tavan. Din aceasta pozitie ridici piciorul de deasupra, cat mai sus, in timp ce te intinzi ca si cand ai vrea sa apuci ceva cu mana pe care o tii intinsa. Musculatura abdomenului este incordata in timp ce revii la pozitia initiala. Repeta exercitiul de 20 de ori, fara sa atingi picioarele, apoi treci pe partea cealalta.

Exercitiul 2. Pentru urmatorul exercitiu vei avea nevoie de o gantera. Stai in picioare, cu o gantera intr-o mana, cealalta mana in sold. Poti incepe exercitiul cu picioarele usor departate, insa va fi mai greu si mai de efect daca picioarele sunt apropiate. Fara a misca bazinul, te apleci in lateral cat de mult poti, ca si cum ai vrea sa lasi gantera jos. In tot acest timp nu uita sa mentii abdomenul incordat. Revii la pozitia initiala si continui inca 20 de repetari, apoi treci si pe cealalta parte.

Exercitiul 3. Abdomenele laterale sunt excelente pentru aripioare. Stai culcata pe o parte, cu genunchii indoiti si cu mainile sub cap. Din aceasta pozitie iti ridici trunchiul cat de mult poti, apoi revii, fara sa atingi solul cu capul si incepi urmatorul exercitiu. Repeti de 20 de ori pe fiecare parte.

Exercitiul 4. Din nou un exercitiu foarte usor si simplu de facut, insa cu rezultate garantate. Sta in picioare, cu mainile deasupra capului, picioarele usor departate. Din aceasta pozitie ridici piciorul drept, in timp ce cobori mana dreapta si te apleci usor spre lateral. Tine-ti echilibrul pe piciorul care nu lucreaza. Se executa 20 de repetari rapide, fara sa lasi piciorul jos, apoi poti trece si la piciorul stang.

Exercitiul 5. Ultimul exercitiu este putin mai dificil, insa merita efortul. Din pozitia in picioare, indoi genunchii si te apleci cat de mult poti (trebuie sa simti totusi ca ai muschii fesieri si abdominali incordati, deci nu te lasa prea jos). Indoi si coatele si ridici mainile, cu pumnul la nivelul ochilor, si bratele lipite de piept. Din aceasta pozitie te apleci in lateral, cat de mult poti, respirand si tinand abdomenul incordat. Cate 10 repetari in ritm alert pe fiecare parte sunt suficiente.

Ultimele comentarii
  1. aurel negrila
    Răspunde -
  2. yoo florin
    Răspunde -
  3. Mirel
    Răspunde -
  4. mirela
    Răspunde -
  5. Filipescu
    Răspunde -
  6. Codruta
    Răspunde -
  7. Andreea
    Răspunde -
  8. Isfan Mihaela
    Răspunde -
  9. Oana
    Răspunde -
  10. vasile
    Răspunde -
  11. lotty
    Răspunde -
  12. Alexandra
    Răspunde -
  13. Madalina
    Răspunde -
  14. allexx
    Răspunde -
  15. alina
    Răspunde -
  16. bacanu
    Răspunde -
  17. ROMAN ELENA MARIANA
    Răspunde -
  18. botez irina
    Răspunde -
  19. adriana
    Răspunde -
  20. Betty
    Răspunde -
  21. Lenus
    Răspunde -

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


× 6 = patruzeci doi

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>